Kuinka löydän perille? Sosiaalisen median reittikartan hyödyntäminen prosessina

Image representing Facebook as depicted in Cru...

Image via CrunchBase

Ohessa vastaukseni Yrittäjät.fi sivulle kuinka yrityksen
tulee hyödyntää sosiaalisen median verkkokarttaa.
Luonnollisesti yrityksen toimiala, tuotteet,
markkinontimix 7P vaikuttaa prosessiin.
Sosiaalisen median verkkokartta prosessina:
1.
Projektoi hankkeet.
2. Teetä yrityksen kotisivut kuntoon
3. Teetä Facebook
näkyvyys tuotteille ja yritykselle kuntoon luomalla tuotesivut ja tuotteille
FB-kampanjat.
4. Hyödynnä muita social media kanavia yrityksenne
markkinointistrategian mukaisesti, kuitenkin riittävän laaja-alaisesti.
5.
Hyödynnä verkkokaupankäyntimahdollisuudet, teetä verkkokauppa.
6. Hanki
palautetta, mittaa, kouluta henkilökuntaa, ja aloita alusta 1-3 krt.
vuodessa.
Advertisements

Avainsanat: , , , , , , , , , , ,

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


%d bloggers like this: